Igen och igen och igen


vilken söt liten bild


Jag pluggar. Eller försöker iallafall skriva klart min engelska - bok - grej.
Det går inte så bra, jag vet inte vad jag ska skriva
The Dashwood sisters´secrets of love - OKEJ bok!
Men jag tänker inte ge upp höhö ;D

Annars går det bra här hemma hos mig, haha
det är som det brukar vara
och jag hoppas att det blir gymnasiefest på onsdag
ajjjjja, nu ska jag åter gå till mitt tunga arbete
HÅLL TUMMARNA

Och förresten, igår såg jag en gammal svartvit finsk krigsfilm
okänd soldat, söt film det där
ha, den var bara 2.48 timmar lång
men jag gillar att lyssna på finska, då är jag hemma
och så grät jag i slutet tsss

HEJ OCH DÅ (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0