cepe data

Datan dampar heeeeeeeela tiden
och jag blir inte glad då
han tar självmord all the time
suck.

Men idag var det iallafall jätte roliga kemi hela dagen på WUC
såå kul såå drygt
men vi fick sluta tidigare så jag hann med bussen (;
annars hade jag, sophia, jenni och johanna noll - liv  på rasterna
och satt och drack kaffe höhö!

Men imorgon är det iallafall praktik, och det känns väl rätt bra
och sen är det LOV 
fan vad skönt, yesss
nu ska jag försöka hitta mitt kemipapper och se vilka uppgifter som
skulle göras, och kanske göra dom
om jag hittar det och om jag orkar förstås ..
annars ska jag klappa på max

HEJDÅ PSYKBUNK PUSS

jag och min vovve
jag älskar honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0