Sur som en amanda

HÄJ
Just nu sitter jag i min säng och myser
med min MYSTRÖJA, kaffe och kent :)
ååh godis från igår, höhö tjockt!
Så vill jag att mitt liv ska se ut hahah!

Förresten var NEW MOON SATANS J*VLA BRA
ahh, den slår faktiskt ettan enligt mig
höhö, jag kom hem klockan 03.00 och slocknade
direkt, för att sen gå upp tre timmar senare
taggat? nej.
Jag undrar vad jag gjorde i skolan egentligen
förutom att snacka om osammanhängande saker
eller gnälla över hur jag trött jag var och hur ont
mina skavsår på hälarna gjorde.
Spanska då, nej fyfan! INGA KOMMENTARER

Jag kommer nog somna rätt så fort idag
känns det som. hihi!


cepe bild
men jag elsker min tröjaaa hihi

puss /psyk - ämändä



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0