Håll ditt huvud högt för jag älskar allt du gör

NU är jag klar med spanskan hihihi!
sjukt svårt ju, jag hittade på allt typ ;s
8 rader, men hallåå det var ju bara en
presentation, inget föredrag.
SÅ DET SÅ

snart ska jag sova och lyssna på bra musiik
tsss

förövrigt saknar jag mitt redhead, med det kommer.
Snart. :)
och imorron kväll blir det NEW MOON med jenny och ellen
ni är bästtttttttttt ♥
men ja, jag kommer typ sitta och sova i en proppad biosal
mitt i natten. Super ju!

aja, nooog med snack
ha en BRA kväll för det ska jag
puss än en gång!


miiiiiiiiss!


Midnattsvisning.
taggad? HEHE JA

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är finast !

bli readhead snart så kan vi vara lika röda i själen som på huvudet båda två, haha.

PUSSSSS

2009-11-19 @ 11:45:05
URL: http://feliciakyrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0